Nízkosacharidová kuchařka

Low-carb life – kompletní nízkosacharidová kuchařka v prodeji!

Knihu je možné objednat online v našem e-shopu a platit jak převodem tak kartou. Preferujeme platbu převodem. Do variabilního symbolu vložte číslo objednávky. Možnosti dopravy jsou přes Zásilkovnu, PPL nebo Českou poštu. Nabízíme také možnost si knihu vyzvednout osobně po dohodě s námi na Praze 6.

Omezený počet knih jsme také uvolnily do volné distribuce a měly by se objevit i v knihkupectvích.

Děkujeme za váš zájem a vaši podporu!

Lenka Žáková a Veronika Strnadová

Low-carb life kuchařka obsahuje 256 stran, ve kterých naleznete užitečné informace o nízkosacharidovém stravování a dále mnoho chutných receptů rozdělených do pěti kapitol:

Snídaně a svačiny
Hlavní jídla a přílohy
Dezerty
Pečivo
Koření a omáčky


Nahlédněte do naší nízkosacharidové kuchařky a inspirujte se ochutnávkou receptů, které kniha nabízí.


Low-carb neboli nízkosacharidové stravování je skvělou volbou nejen jak zhubnout, ale i jak si dlouhodobě hmotnost udržet. Studie s nízkosacharidovou stravou stále dokazují, že konzumace zdravých tuků, kvalitních proteinů se spoustou zeleniny je výtečný způsob, jak se poměrně rychle dostat do kondice a vyřešit některé zdravotní problémy. Nízkosacharidové stravování může pomoci se zhubnutím, s lepší kontrolou krevního cukru, zlepšení diabetu 2. typu, a také s lepší koncentrací a mentálním výkonem. Zároveň je nízkosacharidové stravování i dlouhodobě dobře udržitelné.

Kniha představí základní principy nízkosacharidového stravování. Dozvíte se, co obnáší přejít na tento druh stravy, jaké potraviny jíst, jakých se naopak vyvarovat. Postupně vás kniha seznámí s mnoha zdravotními výhodami, ale i možnými úskalími, se kterými se můžete během přechodu na nízkosacharidovou stravu setkat.

Hlavní část tvoří více než 100 chutných a vyzkoušených receptů, které jsou rozděleny na snídaně a svačiny, hlavní jídla a přílohy, dezerty, koření a omáčky. Za recepty následuje seznam netradičních surovin a ukázkový jídelníček na 14 dní optimalizovaný pro nastartování hubnutí a tvořený výhradně jídly z této kuchařky.

Je to původní kniha od českých autorek, doktorek biochemie, zabývajících se ve své práci výzkumem diabetu a obezity. V knize naleznete nejen české recepty upravené do nízkosacharidové verze, ale i mnoho méně tradičních zajímavých pokrmů z celého světa. Používají se zde pouze suroviny, které najdete snadno na českém trhu. Pokud uvažujete, jak změnit svůj stravovací režim, chcete low-carb stravu vyzkoušet anebo ji už dodržujete a potřebujete novou inspiraci pro vaření, je tato kniha určitě nejlepší volbou.

RECENZE

Michaela KroczakováDobrý den. Dnes mi přišla tato Vaše LC kuchařka, na kterou jsem narazila náhodou (na internetu) a musím říci, že je super 🌟🌟🌟🌟🌟Je zde skvěle popsáno vše o LC 🖒 Je to dárek pro mou mamušku, která by ráda začala, ale pořád má (k tomuto druhu stravování se) nejasnosti. A to jí vše vysvětluji, kudy chodím 😅 (Jsem už relativně zkušená LC 😇)Tato kuchařka jí hodně vysvětlí za mně a já ušetřím hodně slov 😉Děkuji za tuto knihu 🙌

Nicol KuncováVyhrála sem v týdnu kuchařku , dnes mi přišla a PPL předalo kdyz sem byla na procházce s kocarkem musela sem nedockavosti otevřít hned na ulici 😀 muzu jen doporučit. kniha je nádherně zpracovana , jak fotky jídel tak recepty žádné složitosti vse srozumitelně napsané a I napsané nutriční hodnoty no prostě jsem z ní nadsena 😇 strašně se holkam povedla a nevim co budu vařit driv 😀 snědla bych snad i jen ty stránky jak to vypadá vse lakave 💜

Jan VoldřichBezvadně zpracovaná nízkosacharidová kuchařka pokrývající široké spektrum receptů od snídaní a svačin přes hlavní chody, až po dezerty a pečivo. Kuchařka nabízí také inspirativní návody na přípravu omáček a koření. Velmi mě zaujala úvodní teoretická kapitolka o nízkosacharidovém stravování, která ukazuje, že knihu psaly skutečné odbornice, a v tomto směru kuchařka nemá obdoby. Zatím jsem vyzkoušel chicken tikka masala, škvarkovku a své milované nasi goreng a potvrzuji, že je vhodná i pro nedietáře.“

Lucie ČernáSkvělá nízkosacharidová kuchařka, která se nezaměřuje jen na dezerty (jako ostatní lowcarb kuchařky), ale na celý jídelníček od svačinek, hlavní chody a i nějaké to mlsání.